HELLO, FOLLOWERS!

Gossip Girl here.

Your one and only source for the truth behind the scandalous lives of New York's elite. Been a minute. Did you miss me? I know I've missed you. Though you're probably going to wish I'd stayed away when I'm done. Because I can see you. The real you. The one hiding just outside the edge of frame. Well, it's time to reframe that picture. And who am I? That's one secret I'll never tell.

You know you love me.
xoxo


. . .

MOST FOLLOWED

now
spotted:
Mr Sunshine
Looks like we might just be on the brink of the season's juiciest event. The endless saga between S and S has been the talk of the town for… well, who can even keep track anymore? Years, darlings. And every time it seems like this exhausting drama is finally wrapping up, they either start another fight or end up in the wrong bed. But wait! Word on the street is that after receiving a mysterious text, S flew across Manhattan to reach their lover's apartment. Could this be the beginning of the end for their epic romance? A happily ever after? Stay tuned, Upper East Siders, I'm sure we'll find out soon.

You can't hide from me.
xoxo

the boy's bad news


Kip Harris
ur. 6 lipca 1998 roku — członek zespołu Fire Newts — gra na gitarze elektrycznej i na nerwach kolegów — absolwent prestiżowego liceum Constance Billard — nie kontynuował nauki, zamiast tego poszedł na staż do studia tatuażu, tworzy prace w stylu ignorant — interesuje się e-sportem i gamingiem — jego matka jest psychiatrą i wypisuje mu Ritalin na ADHD, a ojciec jest szefem kuchni i jurorem w programie kulinarnym — jedynak — ma metr sześćdziesiąt sześć wzrostu, dwa dziurawe zęby i przekrwione, piwne oczy — jest uczulony na kocią sierść i boi się psów — nie ma prawa jazdy, ale potrafi poruszać się autem — idealnie naśladuje brytyjski akcent — nauczył się hiszpańskiego od niani — wegetarianin — ponoć świetnie całuje — preferowane zaimki he/they — biseksualny

Szukamy kogoś, kto zagości na dłużej w serduszku Kipa i kogoś, z kim wynajmuje mieszkanie. Kontakt: rdzawoczerwona@gmail.com

8 komentarzy:

  1. [Miałam tu wstąpić dosłownie na sekundę, ale czyż koło takiego, hmmm, przerażającego (tak, to odpowiednie słowo) pierwszego zdjęcia da się przejść obojętnie ? Nie sądzę, a przynajmniej dla mnie się to nie udało (tym bardziej, że przypadkiem jest moim rówieśnikiem).

    Mam nadzieję, że będziesz się z nim doskonale bawić, a weny i porywających wątków nigdy Ci nie zabraknie.
    Chętnie zaprosiłabym Was do siebie, lecz nie za bardzo wiem jak połączyć obu panów. Ale może Ty masz jakiś pomysł ?]

    Nash

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Hej! Jakoś przegapiłam, że się nam nowa postać pojawiła, więc przychodzę z drobnym opóźnieniem :)
    Karta króciutka i zawiera najważniejsze informacje, ale już z nich mogę wyczytać, że ciekawy z niego osobnik :D I właśnie ten minimalizm tak intryguje. Plusik za tatuaże, bo uwielbiam i sama mam, a styl, który wybrał zawsze mnie kusił <3
    I te zdjęcia, zwłaszcza to drugie *_*
    Bawcie się dobrze! ]

    Maggie / Jackson

    OdpowiedzUsuń
  3. [Hej, cześć!
    Karta krótka, ale treściwa. :D Wiele można się o nim dowiedzieć, a jednocześnie czuję, że Kip skrywa jeszcze wiele tajemnic i sporo jest do odkrycia. Fajnie że dziara, sama kiedyś miałam postać tatuażystę, a jak nazbierałam parę dziarek osobiście to jeszcze większą mam ochotę na taką postać. :D Coś bym chętnie zaproponowała, ale mam pustkę w głowie poza właśnie tymi tatuażami, ale daleko z tym pomysłem się nie zajdzie raczej... Jakby byla chęć to zapraszam, a tymczasem życzę udanej zabawy! ^^]

    Priscilla Marigold & Gabriel Salvatore

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Hej, dobrze widzieć nową Traszkę w naszym gronie :D Ori jest największą fanką, przynajmniej niektórzy tak mówią... Może wpadnie kiedyś do kolegi po nowy tatuaż.
    Podziwiam za ten minimalizm w karcie, a mimo wszystko dobre narysowanie nam postaci. Nie lubię przychodzić bez propozycji, a nie wiem, co by na tę chwilę zaproponować, ale jeśli będziecie się kiedyś z Kipem nudzić, to wiecie gdzie nas szukać ;) Miłego pisania! ]

    Oriana

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotted: Znajdźcie mi choć jedną z nas, która w sekrecie przed przyjaciółkami nie oddała swojego serduszka gitarzyście... Ja tam nie lubię tego robić skrycie. Moja miłość jest jawna i gorąca. K, gdzie jesteś? Nasze nudne, szkolne korytarze stały się bez Ciebie jeszcze nudniejsze i bardziej szkolne. Całe szczęście, że mogę oglądać Cię z pierwszego rzędu na koncertach, inaczej uschłabym z tęsknoty. Dzięki w ogóle za ten tatuaż króliczka... Nie zgadniecie, gdzie go sobie zrobiłam!
    Witam na blogu!

    buziaki,
    plotkara 💋

    OdpowiedzUsuń
  6. [Cześć, cudownie widzieć Was już opublikowanych. :D Czekamy z Keithem na tatuaże, grę na gitarze, na uśmiechy, łzy i poruszenie serca. <3 Nie wspomniałam o tym wcześniej, ale kocham wizerunek Kipa, te zdjęcia są idealne.
    Baw się tutaj dobrze i niech wena Ci dopisuje!
    Za parę minut odezwę się też na mailu. <3]

    Keith

    OdpowiedzUsuń
  7. [Is that Eddie from IT? Cześć! Dużo muzyków nam się tutaj pojawiło :) Życzę dużo zabawy!]

    Birdie

    OdpowiedzUsuń
  8. [ Z lekkim opóźnieniem, ale wpadamy w końcu powitać kolegę z zespołu :) Wpadacie do nas po wątek? ]

    Vincent

    OdpowiedzUsuń