HELLO, FOLLOWERS!

Gossip Girl here.

Your one and only source for the truth behind the scandalous lives of New York's elite. Been a minute. Did you miss me? I know I've missed you. Though you're probably going to wish I'd stayed away when I'm done. Because I can see you. The real you. The one hiding just outside the edge of frame. Well, it's time to reframe that picture. And who am I? That's one secret I'll never tell.

You know you love me.
xoxo


. . .

MOST FOLLOWED

now
spotted:
Nepo Baby
My sweet C... Do you not realize that some things are just not meant for the public eye? I thought the events of my birthday would have given you enough pause for thought... But I see through you. I know you well enough to know that sober you wouldn't come up with the foolish idea of snorting you all know what in the bathroom during a family gathering. What led you to that... or who? Is it already common knowledge that you went too-too far and had to take a three-week hiatus from Manhattan? Nepo Baby, remember, too much of anything isn't healthy.

You can't hide from me.
xoxo

you a bad boy, sweet nice beautiful boy

Ryoo Yohan
I'm good but not an angel. I do sin, but I'm not a devil. I'm human.
właśc. Han "Hyde" Youngtae / 27 lat / spiker radiowy, były menadżer banku i lichwiarz / dwubiegunowość
Wyglądasz na pięknego chłopca, kochany, ale nim nie jesteś. Masz śliczne, lśniące włosy i jasną, alabastrową skórę, nieśmiały uśmiech zmiękczający serce, ale też niesforne fale, demoniczny błysk w oku i ciemny cień przebiegający przez profil twarzy.

Wyglądasz na grzecznego synka, kochany, ale masz diabelskie zamiary.

Wyglądasz na pięknego chłopca, ale grasz z kobietami, jak mężczyzna i łamiesz serca, jak mężczyzna. Nie jesteś dobrym chłopcem.

Twoja wrażliwość, Twoje drżące palce, kiedy dotykasz kobiecego ciała, Twoje odbicie w lustrze – łagodna twarz anioła, pełne usta ściągnięte w skrępowanym milczeniu – to Ty.

A za rozbitym szkłem, Twój brutalny dotyk, krew na rękach, zachłanność i nadgorliwość, łapczywość, z jaką chwytasz życie i brak delikatności silnych palców zaciskających się pętlą na cudzej szyi – to też Ty.

Jesteś ukojeniem. Jesteś cierniem.
Jesteś zbawieniem. Jesteś przekleństwem.
Jesteś mokrym marzeniem. Jesteś nocną marą.
Jesteś przyjemnością. Jesteś torturą.

FC Seo Kangjoon, Wątki 0/3

8 komentarzy:

  1. [Boze, on jest cudowny, nic więcej nie mogę o nim powiedzieć. Sam gif świetnie dobrany do postaci, która Idealnie się wpasuje w kanony bloga, i wydaje mi się, że może być bardzo rozchwytywany.
    Jeśli byś chciała, to zapraszam do siebie, a na razie życzę dobrej zabawy i morza weny!]
    Octavia/Sophia/Alyvia

    OdpowiedzUsuń
  2. [Możliwe, że się powtórzę, bo pamięć ludzka bywa jednak zawodna, ale naprawdę podziwiam autorów, którzy potrafią tworzyć karty swoją kompozycją przypominające wiersze. Aż szkoda, że ten kończy się tak szybko...
    W każdym razie życzę samych wspaniałych historii, a gdybyście w przyszłości mieli chęć na burzę mózgów, zapraszam.]

    Phoebe, Anael, Dante i Eros

    OdpowiedzUsuń
  3. [Witam na blogu i mam nadzieje, źe będziesz się tutaj wspaniale z nami bawić! Kusi mnie strasznie, żeby przedstawić Twojego pana Seojunowi 😏 Jakbyś miała ochotę, daj mi znać, a coś wspólnymi siłami pomyślimy!]

    OdpowiedzUsuń
  4. [Taka postacią zdecydowanie jest Sophia, bo ostatnio coś mi się z nią tu przysnęło . Ją to zdecydowanie można skrzywdzić, więc może jakaś burza mózgów? 😏]
    Sophia

    OdpowiedzUsuń
  5. [Bardzo podobają mi się Twoje karty - zarówno wizualnie, jak i w części związanej z tekstem i opisem postaci. Tak, jak zachwycałam się Zabinim na innym blogu, tak i ten pan bardzo przypadł mi do gustu i nie da się przejść obok niego obojętnie. Myślę, że całkiem nieźle dogadalby się z moja Lou, ona też leczy się na dwubiegunówkę, więc jeśli miałabyś ochotę na wątek, mogłybyśmy jakoś wykorzystać to jako punkt zaczepienia. Życzę dużo weny i dobrej zabawy <3]

    Louise Bass&Oliver Evans

    OdpowiedzUsuń
  6. [Przybyłam poinformować, że wysłałam ci zaproszenie na Discordzie, ponieważ nie chciałabym powodować niepotrzebnego spamu pod kartą, a moja wiadomość do ciebie tam umieszczona nie mogła przejść.]

    OdpowiedzUsuń
  7. [Dobry wieczór!:) Trochę się zagapiłam na gif, ale coś w nim jest takiego... przyciągającego. Pomijając gif, który bardzo ładnie wpasował się w kolorystykę bloga to treść karty podoba mi się jeszcze bardziej. Taki ładny, wymuskany, ale... Ale jednak nie do końca. Chętnie podrzuciłabym mu Cornelię do wątku, wydaje mi się, że to mogłoby być ciekawe połączenie. Aczkolwiek na chwilę obecną nie mam niestety żadnego sensownego pomysłu, który można byłoby wykorzystać. Jednak zapraszam, bo może wspólnie coś się wymyśli?:) Albo mnie nagle olśni x)
    Tymczasem udanej zabawy życzę!^^[

    Cornelia Watson

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotted: Jestem ciekawa, co te dziwne dziewczyny z obsesją na punkcie znaków zodiaku miałyby do powiedzenia na temat znaczeń imion. Bo to już trzeci Y, który zaskarbia sobie moją uwagę w ostatnim czasie, a jest równie: tajemniczy, boski, warty grzechu i sexy-as-f. Ale, oczywiście, nie narzekam. Jak mogłabym? Podobno ten Y ma dużo wspólnego z pewnym brytyjskim lekarzem i od niego też przyjęłam sobie dla Y pseudonim... Cóż, może po tym drugim obliczu. Mr Hyde bawi się w środę po południu w klubie na Manhattanie i niczym nie przypomina tego słodkiego chłopca o przyjemnym głosie, którego już znacie. Ja tam lubię go w obu wersjach.
    Witam na blogu!

    buziaki,
    plotkara 💋

    OdpowiedzUsuń